Vise datorita carora nu poti dormi

<Si totusi, ce am visat azi noapte?>

Asta a fost intrebarea pe care mi-am pus-o in dimineata asta.

Ca de obicei, m-am culcat tarziu, pur si simplu nu puteam adormi… Mereu patesc asa in noptiile de vara, oricat incerc sa adorm mai devreme, pur si simplu nu pot. Si cand totusi, in sfarsit dupa miezul noptii inchid orice sursa de lumina, orice carte pe care incercam in zadar sa o citesc, orice caiet in care incercam sa-mi arunc aiurea catva ganduri, sa fac loc pentru aletele noi; luna apare mai stralucitoare mereu decat noaptea trecuta, apoi privesc stelele si ma pierd privind la steaua care privita de la fereastra mea apare mereu deasupra stalpului de pe strada mea, mereu acolo asteptand parca sa incep sa-i povestesc ceva. E mica aceea stea, dar mereu prezenta. Si atunci ceva din noapte ma sperie si ma trec fiori, asa ca renunt sa par visatoare si inchid fereastra pentru a ma pune in pat sa visez cu adevarat.

Si in dimineata asta m-am trezit cu franturi dintr-un vis care nici macar nu stiu daca a fost vis, uneori am impresia ca s-a intamplat deja, ca un fel de deja-vu. Am stat ora intreaga, daca nu mai mult, privind la tavan incercand sa-mi aduc aminte mai bine ce am visat azi noapte. Se spune ca e bine sa visezi, sa-ti indeplinesti visul. Ce se intampla atunci cand nu sti care e visul tau, cand iti dai seama ca nu ai nici un vis?

Dar poate ca totusi… nu am visat nimic in fond, poate a fost doar ceva ce mi-am amintit…

5 gânduri despre &8222;Vise datorita carora nu poti dormi&8221;

  1. me and my thaughts... zice:

    Eu visez noaptea, dar de cele mai multe ori nu-mi amintesc ce…
    Si ai dreptate…cum poti sa-ti implinesti visele daca nici nu sti care sunt ele?… iti spun eu…visele pe care vrei sa le urmezi sau pe care sti ca nu o sa se indeplineasca se viseaza cu ochii deschisi!… Adica la mine merge, ca se mai intampla sa nu fiu constienta de ceea ce fac nici in realitate asa ca nu risc sa fac acelasi lucru si in timp ce dorm…:))

Lasă un răspuns

