Ganduri

Te-ai gandit ca poate faci un rau, neintentionat…? Sau incerci sa protejezi persoana de langa tine dar nu poti, unele imprejurari nu te lasa sa faci ce inima ta te indeamna. Si atunci te simti vinovat, simti ca gresesti si ca pana la urma chiar daca ai incercat, ai incercat sa ajuti nu ai reusit. Desi era datoria ta sa iti faci griji pentru persoana de langa tine.

Cineva a spus: „cum poti iubi pe cineva care nu e langa tine?” si altcineva a spus: „ce rost are sa iubesti acea persoana care nu te iubeste inapoi?” M-am speriat putin cand am auzit aceste intrebari… La prima intrebare am raspuns ca poti iubi pe cineva chiar daca e atat de departe incat  nu-ti poti imagina, poti iubi pentru ca daca simti ca nu poti uita, nu poti ingropa amintirea aceea si mai mult decat atat nu vrei sa ingropi acea amintire. La cea de-a doua intrebare ma gandeam ca iubirea nu cere nimic in schimb, deci a iubi pe cineva nu inseamna a primi neaparat ceva inapoi, iar o iubire adevarata poate intodeauna sa dureze si fara sa primeasca ceva in schimb. Insa acesta era doar gandul meu, raspunsul era ca da… desigur, nu are nici un rost sa iubesti pe cineva care nu te iubeste inapoi.

Azi mi-am amintit prima data cand mi-a zis ca pleaca urmatoarea zi. Am simti ca ceva s-a rupt fara sa aud insa. De ce ai aprins scanteia fericirii dar nu ai lasat-o sa dea nastere unui foc? Si intr-o clipa totul s-a frant, intr-o singura clipa. Azi mi-am amintit, pentru ca tot azi mi-a zis din nou ca pleca dupa ce  s-a intors pentru cateva zile.

O intrebare persista in mintea mea: cum poti sa te desparti de cineva daca ti-a patruns in suflet, cum poti sta departe de acea persoana?

Cred ca totusi, singura cale e sa uiti, sa-ti pui nadejdea in timp, cel care te va ajuta.  Si daca incerci sa nu ranesti acea persoana de langa tine, deloc, va fi mai usor? Sentimentul de iubire e mai tare daca te gandesti ca el/ea nu stie? Ca nu stie ca tu nu te simti bine, ca nu dormi bine, ca te trezesti de mai multe ori intr-o noapte, ca fiecare zambet si suras al tau are partea lui de amaraciune sau ca pur si simplu esti apatic. E cumva mai puternic sentimetul acela?

3 gânduri despre &8222;Ganduri&8221;

  1. me and my thaughts... zice:

    of…deci el chiar nu te merita…nu merita nici o farama din sentimentele atle pentru el..nu e de pentru ca nu a facut nimic gresit…e pentru ca nu a facut nimic cand trebuia…trebuia sa iti arate cat de multe te iubeste;asta daca a facut-o vreodata…eui totusi cred k nu te merita…
    si in legatura cu >>”altcineva a spus: “ce rost are sa iubesti acea persoana care nu e langa tine?”<< …
    asa de prost m-am simtit atunci…si,i-am zis totul ieri…:(
    cu greu…nu am vrut sa ii zic…chira nu am vrut deloc…dar mi-a scos cuvintele cu clestele si i-am zis:|:(…
    imi place foarte mult ce ai scris:*…
    situatiile sunt exact invers.observi?(la mn si la tn)…

  2. spiridusa zice:

    iti simti sufletul mult prea gol, agatat, rupt; incearca sa-l carpesti cumva, sa-l cosi.
    „Cineva a spus: “cum poti iubi pe cineva care nu e langa tine?” si altcineva a spus: “ce rost are sa iubesti acea persoana care nu te iubeste inapoi?” ” cine e capabil sa inteleaga ce se intampla in sufletul uman?! cine e capabil sa-i ordone sa nu iubeasca..?

Lasă un răspuns

