7 noiembrie 1993 – o noapte furtunoasa si totusi nu renunti!

azi e 7 noimbrie? deja….?

uf! te joci asa cu mintea mea…

Azi… o zi de 7 noiembrie 2010 ,  zi frumoasa cu soare si caldura…cu prieteni adevarati, cu sprijin sufletesc, cu muzica si zambete, cu bunatate cu tot ce ar putea sa isi doreasca cineva nu?

Insa… sub acel zambet afisat si aceea fire vesela, se ascunde altcineva. Un zambet amarui si o stare de suflet deplorabila.  Dar haide sa zambim. Ma impotrivesc tuturor celor care spun ca atunci cand suferi tebuie sa te descarci sa sa plangi pana nu mai poti pentru ca numai asa vei putea trece peste,  nu e bine sa ti in tine…? Nu voi mai plange, haide ridica-te!  Desi uneori e inevitabil, si lacrimile curg, atat timp cat pot sa ascund durerea, nu e nevoie sa arat.  Deci zambim?

Hai sa punem mana pe fericire!

Si totusi imi doream sa ninga… sau macar sa ploaie… dar sa fie o ploaie linistita… asa cum ador sa loveasca geamul meu picaturile de ploaie mereu…si mereu…

uf! te joci cu sufletul meu…!

12 gânduri despre &8222;7 noiembrie 1993 – o noapte furtunoasa si totusi nu renunti!&8221;

  1. Am avut un soc… nu stiu de ce 7 noiembrie 1993 e o data trista pentru tine, dar pentru mine va fi mereu trista, cat o sa traiesc. A fost o duminica destul de calda de toamna… in ziua aceea a murit bunica mea, aveam 16 ani si de atunci ininte nimic nu a mai fost la fel. Sper ca nu te-am intristat dar chiar am ramas fara cuvinte… Radu

  2. ordinary-girl zice:

    7 noiembrie…hmm..imi aduce aminte de ceva data asta?..oare?..hmm.poate…aa da…e ceva.. E ZIUA TA! nu-ti dau voie sa fi mai trista decat mine:)…nu-ti dau voie sa ignori toate mesajele de „la multi ani”…nu-ti dau voie sa uiti ca soarele poate straluci pe strada ta oricand iti doresti asta, nu-ti dau voie sa faci toate astea decat daca vrei…
    Totusi a fost o zi frumoasa…ziua ta…

  3. Ma bucur sa stiu ca in ziua aceea s-a nascut un suflet de copil. Nu te necaji, de ziua mea, la 12 ani, invitatii mei nu au vrut sa-mi cante La Multi Ani si am fost foarte deprimat… asta era in 1989. LA MULTI ANI si sa te bucuri in fiecare zi de cei 17 anisori pe care i-ai implinit 😉

  4. Sa fii fericita si iubita si sa ai parte de tot ce iti doresti, ca meriti pe deplin. Sunt constienta ca ai dreptate cand imi spui ca trebuie sa fii fericit indiferent de ceea ce simti inauntru… insa pentru asta, trebuie sa port o lupta cu mine insami si… poate asa voi reus :X sa fi fericita!

Lasă un răspuns

