Frig şi frică

Ţi sa întâmplat vreodată să simţi dintr-o data ceva ciudat, straniu? Un fel de sentiment neplăcut, ce te străbate în întregime? Ceva care te face să-ţi fie îngrozitor de frig sau frică de ceva şi totodată foarte cald, prea cald. Şi te zbaţi cu nişte lacrimi care se încăpăţânează să curga şi îţi muşti buza, şi închizi ochii şi câteva clipe încerci să înţelegi ce anume ţi-a provocat aceea stare, încerci să înţelegi ce anume îţi macină sufletul. Simţi cumva că sufletul te doare, că inima ţi se frânge în bucăţi, de ce ai crede că va trece când şti prea bine că nu se poate aşa usor…
Şi totuşi, te opreşti pentru mai multe clipe şi încerci să înţelegi. „Asculta-ţi inima” spunea cineva. Dar ce faci când inima ta nu e în stare să spună ceva? şi nu o mai auzi şoptindu-ţi: „fa asta..” ,”spune-i asa”, „crede”, „ai incredere”, „fi mai buna” sau îţi spune „iubeste, merită!”. Şi acum nu mai e în stare să-ţi spună nimic din toate astea şi poate dacă totuşi îţi spune, nu o faci, ţi-e frica pentru că dacă mai faci o greşeală, nu mai eşti în stare să treci din nou prin aşa ceva şi toată fiinţa ta fuge de frica de a mai suferi.

Acest sentiment straniu, nou, şi deloc plăcut m-a încercat. Sper să nu mai simt niciodată aşa ceva, să nu fiu în stare să spun nimic, să mă pierd într-un ocean de gânduri şi griji, să simt cât de mult îmi va luasa  trec peste tot. Mi-e dor nu-mi pese de multa nu atâtea lucruri ce mă fac cad starea asta…
Si totuşi, ti s-a intamplat? Sa crezi nimic nu are sens si sa simti ca durerea te încătuşează fara sa-ti lase nicio sansa de scapare sau macar minima cale de a riposta?

Un gând despre &8222;Frig şi frică&8221;

  1. ordinary-girl zice:

    „Sunt prea mica”–asta imi spun mereu.. „Astfel de sentimente nu sunt pentru mine” …”Mai am timp”…mda…pai cel putin asta imi spuneam si eu ori de cate ori imi dadeam seama ca ceva e in neregula acolo unde totul ar trbui sa fie bine, ceva merge prost acolo unde niciodata nu a mers…sau >>cineva<< se incapataneaza sa ramana acolo unde nimeni n-a mai ramas(in inima)…
    Imi place mult ce ai scris acolo sus…vine de undeva de acolo unde cineva sigur s-a incapatanat sa ramana?…

Lasă un răspuns

