Iarna ţine cu mine

Sunt atât de multe în sufletul meu. Afară e de o frumuseţe încântătoare. Cine ar fi zis că la sfârşit de februarie ar ninge atât de mult şi atât de tare încât zăpada a acoperit totul. Toată lumea aşteaptă să se încheie iarna aceasta, toţi vor soare şi primăvară, toţi vor ca iarna şi frigul ei să dispară însă ea se încăpăţânează şi mai rezistă până când primele raze puternice de soare o vor nimici. Ea ţine cu mine. Ea e a mea…

Afară e frumos şi bine. Afară.  E frumos pentru că totul pare magic, iar farmecul iernii îmi cuprinde întreaga fiinţă şi stând la căldură cu o carte în mână privesc jocul fulgilor la fereastră.  În aparenţă şi eu sunt bine, pentru toţi sunt bine. Şi dacă aş încerca să spun că nu sunt bine nu cred că mulţi m-ar crede. Afară. Însă simt cum nu-mi găsesc cuvintele, cum nu-mi pot explica sentimentele, cum nu pot să rostesc unele cuvinte şi chiar dacă încerc să spun, să spun cu voce tare că mă doare, nu pot. Cred că dacă o spun tare, atunci va durea şi mai tare, ar fi ca o confirmare ca acel gol e cu adevarat acolo, in sufletul meu. Mai bine tac. Ce dacă lacrimile se luptă să iasă? Nu se pot lupta cu mine, nu intotdeauna…

Ninge mărunt şi foarte repede.

6 gânduri despre &8222;Iarna ţine cu mine&8221;

  1. Pff…cred că e ceva dacă am ales aceeaşi imagine pentru un post(la mine stă la She is…):))
    Şi, ştii, iarna aceasta îmi va lipsi şi mie, deşi vine primăvara, atât de aşteptată, totuşi, iarna este cea mai aproape de mine…

Lasă un răspuns

