Poţi spune că eşti fericit?

Zilele trecute am scris o scrisoare. De obicei scriu scrisori pentru o persoană dragă, scrisorile mele primesc răspuns mereu, din fericire. Şi azi m-am gândit că ar fi frumos să pot trimite scrisori cuiva aşa în stil vechi: cu poştă şi timbru şi aşa mai departe.

Pentru că în scrisoare venise vorba de fericire, am stat şi m-am gândit mai mult timp la această fericire. Sunt multe timpuri de fericire. Eu cred că fericirea e relativă şi depinde de foarte mulţi factori, cu precădere vârsta. Observ că azi fericirea mea ar putea fi legată de ceva material, iar mâine poate fericirea mea va fi vederea unei fiinţe iubite, şi aşa mai departe. Mereu va exista ceva nou, ceva ce trebuie să ai. Sunt atât de multe dorinţe care odată împlinite îţi dau senzaţia falsă de fericire.

Şi atunci ce este fericirea?

Eu ştiu doar că fericirea trebuie să ţină de suflet. Dacă sufletul tău e mulţumit de viaţa care o ai, şi aici intră o mulţime detali precum persoana pe care o iubeşti, familia, prieteni, persoanele care te inconojoara şi mai ales tu ca persoană, ca om bun; atunci cred că poti afirma că eşti fericit. Şi mai cred că dacă oricare din detaliile de mai sus nu există în viaţa ta nu poţi fi fericit.

ţi dintre voi pot afirma cu sinceritate că sunteţi fericiţi?

Lasă un răspuns

