La Multi Ani!

Ce faci cand implinesti 18 ani? Prietena mea cea mai buna implineste in 31 august 18 ani, adica maine …

O felicit din toata inima pentru ca o iubesc ca pe sora mea…

Si ma intreb acum…. din nou: Ce faci cand implinesti 18 ani? Primul lucru pe care poti sa il faci? Care e?

5 gânduri despre &8222;La Multi Ani!&8221;

  1. nabiyafly zice:

    de acord cu DianaEmma, nu simti nimic, esti parca in transa, intr-o perioada de trecere, deja schimbarile si oportunitatile care apar la virsta de 18 ani apar pe parcurs dar chiar in ziua impliniirii lor nu e cine stie ce de deosebit
    eu la 18 ani am plins ))))

  2. Andera zice:

    Eu la 18 ani m-am simţit ca la 17, nicio diferenţă. Pur şi simplu decât vârsta se schimbă, tu eşti aceeaşi. În ziua aia nu se întâmplă nimic diferit, decât faptul că „vai eşti majoră”. Când eram mai mică ziceam că de-abia aştept să ajung majoră, să pot face ce vreau.. Aiureli! De, gândire de copil. Acum pot spune că m-am maturizat dar nu în totalitate. Totuşi, am 20 de ani 🙂

  3. Am implinit 18 ani… ieri. Si a fost prima mea zi de nastere cand nu m-am simtit sarbatorita, aveam impresia ca totul se petrece separat de mine, ca de fapt nu e ziua mea ci e ziua altcuiva… dar a fosto seara frumoasa datorita unei persoane importante.
    Ce am facut de ziua mea? Am avut o zi obisnuita. Aproape obisnuita:)

Lasă un răspuns

