Ionut Caragea – Iubite, m-am cuibarit între soaptele tale

ma rezum la trei silabe: iubite
doua: amor
si: mor

între palmele mele zâmbetul tau creste cuminte
pe ochi îti astern saruturi mii de cocori
si zbori si zbor si zburam
ne jucam de-a v-ati ascunselea printre nori

ieri am avut un vis ciudat
te cautam, te strigam si-mi raspundeai cu ecouri
ma înveleai cu bratele culmi
brazi, stejari, ulmi si râuri plete învolburate
curgeau în ropote în lacrimile strânse într-o noapte
eram o mare, atât de mare-plina si de dor

la poarta-ti bat, iubite
deschide-te!
deschide-te… usor
sa dorm în pieptul tau ca într-un foisor
mai este loc de-un glas, de-un sânge, de-un izvor
fior sa-ti fiu alaturi si tu sa-ma-nfiori
în pestera, ursita – femeia de-un fecior
sa facem dragoste ascultând
stalagmite cum cresc asudând
apoi prin labirint de tuneluri
sa ne alergam, sa ne înfierbântam
sa ne transmitem alte vulcanice stari

si vom erupe pâna-n al noualea cer
si vom privi ce nimeni nu a ajuns sa viseze vreodata
un baiat si o fata, lumea la picioarele noastre
un bulgare de noroi rotindu-se nebun
prefacându-se-n scrum
o pata, un fir de nisip
si vom ramâne înlantuiti
necuprinsul spatiu strabatut de vesnicul timp
iubite, m-am cuibarit între soaptele tale…
ploua cu stele!

Un gând despre &8222;Ionut Caragea – Iubite, m-am cuibarit între soaptele tale&8221;

  1. „o pata, un fir de nisip
    si vom ramâne înlantuiti
    necuprinsul spatiu strabatut de vesnicul timp
    iubite, m-am cuibarit între soaptele tale…”
    ce poate fi mai frumos si mai romantic…?!

Lasă un răspuns

